Battle: Bioderma vs Garnier

Σήμερα είναι ημέρα μάχης..βέβαια προτιμώ το battle, ακούγεται πιο ευγενικό χωρίς όμως να είναι. Μάχη λοιπόν, ανάμεσα σε δυο νεράκια ντεμακιγιάζ από δυο πολύ γνωστές εταιρίες. Και τα δυο είναι ευρέως γνωστά και το καθένα έχει τους δικούς του fans! Πάμε όμως πρώτα να δούμε τη φιλοσοφία πίσω από τα νεράκια micellaire. 


Micellaire, σημαίνει μικυλλιακό και το μυστικό που κρύβεται πίσω από την θαυματουργή δράση τους είναι τα μικύλλια, δηλαδή μόρια με δυο όψεις. Η μια όψη είναι λιπόφιλη κι έτσι εγκλωβίζει και απομακρύνει τους ρύπους, το σμήγμα και το μακιγιάζ ενώ η άλλη είναι υδρόφιλη και πολύ <<φίλη>> με το νερό!

Ο λόγος που τα έχουμε όλες αγαπήσει είναι ότι ξεβάφουν ενώ ταυτόχρονα περιποιούνται το δέρμα, με το δικό του τρόπο το καθένα. Δεν χρειάζονται νερό και κάνουν τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ με το υγρό προϊόν καθαρισμού ευκολότερη και γρηγορότερη. Αναλαμβάνουν τη βαριά δουλειά και αφαιρούν τα πολλά- πολλά, τα όσα βλέπει η πεθερά ας πούμε για να γίνει ο καθαρισμός παιχνιδάκι! 

Είναι η πρώτη επιλογή όταν γινόμαστε που και που λίγο τεμπέλες και βαριόμαστε να ακολουθήσουμε την ολοκληρωμένη ρουτίνα μας! Εμένα μ'αρέσει να τα χρησιμοποιώ και κατά τη διάρκεια της ημέρας για τόνωση της επιδερμίδας. 


Το Bioderma Sensibio H20, ήταν το πρώτο νεράκι micellaire που γνώρισα και χρησιμοποίησα. Για χρόνια δεν το άλλαζα με κανένα και δεν ήθελα να δοκιμάσω και άλλο. Λίγο που ήταν φαρμακευτικό λίγο που δεν είχα προσωπική άποψη για τα υπόλοιπα, για 3 συνεχόμενα χρόνια ανανεωνόταν τακτικά! Η μεγάλη συσκευασία διαρκεί για πάρα πολύ καιρό, τουλάχιστον 6 μήνες, σε μένα που το χρησιμοποιούσα σχεδόν κάθε μέρα. 
Είναι πολύ απαλό και δροσερό. Ξεβάφει σχετικά εύκολα το δέρμα, και λέω σχετικά γιατί συγκριτικά με αυτό από Garnier, χρειάζεται να επιμείνεις περισσότερη ώρα στα σημεία. Παρατηρώ ότι αφού έχω ξεβάψει το δέρμα μου, αν δεν το πλυνώ και βάλω ενυδατική αμέσως, το νιώθω να "τραβάει". Στα μάτια είναι πολύ ευγενικό και δεν τσούζει καθόλου, ενώ χρειάζεται αρκετή υπομονή και επιμονή για να αφαιρέσει τη μάσκαρα. Αλλαγές προς το καλύτερο στο δέρμα μου, δεν έχω δει στα τόσα χρόνια που το χρησιμοποιώ, μιας και την άκουγα πολύ αυτή την άποψη. 

Το νερό ντεμακιγιάζ από τη Garnier, το είχα για τουλάχιστον 1 μήνα στο συρτάρι μου μέχρι να έρθει η στιγμή να το χρησιμοποιήσω. Ήμουν πολύ επιφυλακτική μιας και τη Garnier την έχω συνδεδεμένη στο κεφάλι μου με σαμπουάν, και φοβόμουν την αντίδραση που θα κάνει με την ευαίσθητη επιδερμίδα του προσώπου μου. Εξεπλάγην όσο ποτέ άλλοτε, ξεβάφει πραγματικά αμέσως το μακιγιάζ τόσο από τα μάτια όσο και από το υπόλοιπο πρόσωπο. Βαθύ καθαρισμό και αφαίρεση του μακιγιάζ δεν κάνει, ούτε αυτό της bioderma,αλλά αφαιρεί όσα περισσότερα μπορεί! Στα μάτια είναι πολύ φιλικό, δεν τα ερεθίζει καθόλου. Το σημαντικό για μένα είναι ότι μετά το ντεμακιγιάζ, το δέρμα μου το νιώθω απαλό χωρίς την αίσθηση "τραβήγματος" όπως με αυτό της bioderma. 

Μόλις τελειώσουν και οι δυο συσκευασίες που έχω, σίγουρα θα αναζητήσω την μεγαλύτερη της Garnier. Νομίζω, όμως πάντα θα νιώθω μια επιφυλακτικότητα μιας και πάντα πίστευα ότι τα φαρμακευτικά προϊόντα περιποιούνται καλύτερα το δέρμα, βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις και τι βολεύει τον καθένα! 

Εσύ ποιο νεράκι χρησιμοποιείς; 
Μέχρι το επόμενο post, σου στέλνω φιλιά!

ΥΓ. Αν θες να ενημερώνεσαι για κάθε καινούργια ανάρτηση γίνε μέλος στο blog, σε περιμένω να τα πούμε και στο facebook!

Σχόλια