Essence's challenge!

Μπήκε επιτέλους η Άνοιξη, ο καιρός μας θύμισε πως είναι να θέλουμε να βγάλουμε τα παλτά μας, πέρασαν στιγμές που άλλες θα τις θυμόμαστε με χαρά κι άλλες θα θέλουμε να μην έρθουν ξανά και εκτός όλων αυτών είχα την ευκαιρία μέσω ενός challenge που προορίζεται για v/bloggers και είναι πρωτότυπη ιδέα της γλυκιάς Εύας από το blog Fabulous And Glowing, να δοκιμάσω κάποια προϊόντα από την νέα σειρά της Essence!

Το όνομά της είναι I love Nude, και περιλαμβάνει όμορφα παστέλ, ανοιξιάτικα χρώματα που θα αντικαταστήσουν τα μαύρα, τα γκρι και τα μπορντό του χειμώνα!
Το σετ που πήρα εγώ περιλάμβανε 4 προϊόντα, μια σκιά, 1 κραγιόν, 1 lip gloss και 1 μανό.



Την αγάπησα από την πρώτη στιγμή και το ήξερα, γιατί ήταν το πρώτο πράγμα που έπιασα στα χέρια μου μόλις άνοιξα το δέμα! Το χρώμα της είναι καφέ, μου θυμίζει κακάο για κάποιο λόγο! Απλώνεται εύκολα ακόμα και με τα δάχτυλα, εγώ την χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα ακόμα και εκείνες τις φορές που βαριέμαι να βάλω το οτιδήποτε στα μάτια μου εκτός από mascara!
Η διάρκειά της είναι ικανοποιητική με κάποια βάση από κάτω(δεν χρησιμοποιώ βάση ματιών, μόνο λίγο από το foundation και "στέκεται στο ύψος της" για τουλάχιστον 4 ώρες).


Ναι ναι! Αυτό είναι το gloss της υπόθεσης! Ομολογώ ότι ήμουν αρκετά αρνητική όταν το πήρα στα χέρια μου μιας εγώ και τα lip-gloss δεν έχουμε σχέση, ποτέ δεν είχαμε! Παρ' όλα αυτά είπα να του δώσω μια ευκαιρία (η μεγάλη μου η καρδιά φταίει :P)! Δεν το περίμενα ποτέ να το πω αυτό, αλλά μου άρεσε τόσο, όσο στην Άνοιξη αρέσουν τα pastel! Το χρώμα του για τα δικά μου γούστα είναι σχετικά αδιάφορο ωστόσο δίνει μια όμορφη, διακριτική γυαλάδα στα χείλη, σίγουρα θα αναζητήσω και κάποιο άλλο χρώμα! Η υφή του, είναι το κάτι άλλο, ναι μεν είναι κολλώδες άλλα είναι τόσο όσο πρέπει για να έχει μια διάρκεια περίπου 2 ωρών, χωρίς να νιώθεις ότι έχεις Uhu στα χείλη! Το άρωμά του είναι ευχάριστο.


Αυτό ήταν που φόρεσα σήμερα με καφέ σκιά και σβησμένο μαύρο μολύβι! Οι συστάσεις για τα κραγιόν της essence νιώθω ότι είναι περιττές αλλά γι' αυτό μου δόθηκε οπότε θα τα ακούσεις ξανά!
Εξαιρετικά ενυδατική υφή, εύκολη εφαρμογή, μέτρια διάρκεια 1-2 ωρών μπορεί και παραπάνω, πάντα ξεχνάω να κρατάω χρόνο! Θα μου πεις τώρα, 1-2 ώρες είναι πολύ λίγο (και θα έχεις και δίκιο) αλλά θα σου απαντήσω ότι η διάρκειά του είναι μακράν καλύτερη από αυτά της μαύρης σειράς.
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αν θες κάτι super ενυδατικό, με διάρκεια μεγαλύτερη από αυτή του balm που θα σου δίνει και χρώμα, είναι αυτό που ψάχνεις! Το έχω βάλει μάλιστα και στα Every girl's must haves products, δες εδώ!


Δεν θα σε άφηνα παραπονεμένη, τα swatch τους!


Τελευταίο και καταϊδρωμένο έρχεται αυτό το μανό, μιας και δεν ήθελα να ξεκινήσω το post με αρνητικά λόγια. Το μόνο που βρήκα όμορφο είναι το χρώμα που είναι ένα μπεζ opac, με μικρά χρυσοσκονάκια που μου θυμίζουν αυτά των highlighthers! Δεν απλώνεται καθόλου εύκολα και όσο κι αν προσέξω να μην πάρω μεγάλη ποσότητα προϊόντος δεν τα έχω καταφέρει μέχρι στιγμής και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχω 10 μεγάλες τούρτες από μανό στα χέρια μου! Η διάρκειά του είναι 2-3 μέρες με το ζόρι και το άρωμα του εξαιρετικά έντονο.
Υ.Γ έφτασα στο συμπέρασμα ότι το καπάκι είναι χαλασμένο, δεν κλείνει καλά οπότε η διάρκεια ζωής του μανό θα είναι μικρότερη από την προβλεπόμενη!

Αυτά λοιπόν ήταν, τελείωσαν, δυστυχώς! Μου άρεσε πολύ όλη η διαδικασία του να δοκιμάσω και να καταγράψω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των προϊόντων, μακάρι να μου δοθεί ξανά η ευκαιρία!

Stay tuned για το επόμενο post!
Φιλάκια, Γεωργία.

Σχόλια